Beşiktaş Kulübü Futbol AŞ Eski Yöneticisi Ahmet Akçelik, Shakhtar maçı ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Eksikler Devam Ediyor!
Ahmet Akçelik; "Beşiktaş'ın son 3-4 yılda ligde yaşadığı olumsuz havayı, Orkun, Tammy Abraham gibi oyuncuların gelişi ile olumlu havaya çevirdiğini fakat halen birçok bölgede eksiklerin olduğunu, Shakhtar maçının bunlardan ayrı değerlendirilmesi gerektiğini" söyledi.