Emrecan Terzi: "Üçüncü sıraya çıktığımız için mutluyuz. Özellikle maçtan sonra röportaja çıkıp konuşmak istedim. Bir sene sonra ilk maçıma çıktım, çok mutluyum. İlk 15-20 dakika nerede olduğumun farkına varamadım. Hatayspor'un golü beni uyandırdı. Artık bir şeyler yapmam gerektiğinin farkına vardım. Umarım golden sonraki performansım özür yerine geçmiştir. İlk asistim için mutluyum.
Soyunma odasına girdiğimizde kimse bana yüklenmedi. Kiminle göz göze gelsem bana destek oldu. Onlar da kolay olmadığını biliyor. Masuaku da yanıma geldi ve neler yapmam gerektiğini söyledi, oyunuma devam etmem gerektiğini söyledi. Ole Hocamız da, 'İlk maçına göre süper devam ediyorsun.' dedi. Ben de ikinci yarıda bu desteklerine karşılık verdiğimi düşünüyorum."
Barcelona ve Atlético Madrid Arasında Gerginlik
#Genel / 24 Haziran 2026
Fenerbahçe Beko’da Sessiz Fırtına
#Genel / 24 Haziran 2026
Beşiktaş Boa'da Oyunculuk Dönemi Sona Erdi, Antrenörlük Başladı
#Beşiktaş Haber / 24 Haziran 2026
Yorumlar