“Kartal Yuvası Kanatlanıp Uçmaya Devam Edecek” Beşiktaş Kartal Yuvalarından Sorumlu Yönetici Toygun Batallı, Eagle Media'ya Özel Açıklamalarda Bulundu
Beşiktaş Kulübü’nün lisanslı ürün satış noktaları olan Kartal Yuvaları, son dönemde hem organizasyonel yapısıyla hem de satış başarısıyla dikkat çekiyor. Kartal Yuvalarından sorumlu yönetici Toygun Batallı, Eagle Media muhabiri Tuğba Hacıbayramoğlu'na verdiği özel röportajda görev süresi, ürün satışlarındaki artış ve yeni sezon hazırlıkları hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.
"Pozisyonum Devam Edecek Gibi Görünüyor" Kartal Yuvalarındaki görev sürecine ilişkin konuşan Toygun Batallı, pozisyonunun devam edeceğini belirterek, "Herhalde bu pozisyon devam edecek? Öyle görünüyor. Aynen, öyle gibi gözüküyor," dedi.
“Anlatılamayacak Kadar Garip Şeylerle Karşılaştık” Göreve geldiklerinden bu yana geçen 4 aylık süreci değerlendiren Batallı, bu dönemin zorlu ancak öğretici geçtiğini ifade etti:
“Bizim gelişimizin üzerinden 4 ay geçti. Bu 4 ayda anlatılamayacak kadar çok garip şeyle karşılaştık.”
Bu garipliklerin detayları sorulduğunda ise Batallı, seçim sonrasında daha geniş bir değerlendirme yapacaklarını vurgulayarak, “Seçimi bir atlatalım, sonra baş başa bir görüşürüz inşallah. Kulübe davet ederiz sizi. Yaptıklarımızı sizlere bir göstermek isteriz,” diyerek kapılarının şeffaflığa açık olduğunu vurguladı.
Yeşil Formanın Ardındaki Skandal: “Federasyon Onayı Bile Alınmamış” Geçmiş yönetimin bıraktığı eksikliklere somut bir örnek olarak yeşil formayı gösteren Batallı, ciddi bir ihmalin altını çizdi:
“Bu sezon çıkan yeşil bir formamız var. Hatta bugün Adana Demirspor maçında giyeceğiz bu formayı. Biz geldiğimizde stoklarımızda çok fazla sayıda yeşil forma olduğunu gördük. Bu formayla bir maça çıkmak istedik. Fakat federasyona bildirdiğimizde, maalesef izin vermediler. Çünkü bizden önceki yönetim, bu formaları federasyona gönderip onay dahi almamış.”
Ancak hızlıca aksiyon aldıklarını söyleyen Batallı, federasyondan onay alındığını ve formanın tanıtımının ardından stokların tükendiğini belirtti:
“Yarım saat önce görüştük; stoklarımızda yeşil forma kalmadı. Tükendi yani.”
“Kartal Yuvası’nın 1.5 Milyar TL Cirosu Var” Kartal Yuvası ürünlerinin kulüp gelirlerindeki yeri hakkında konuşan Batallı, net bir oran vermenin doğru olmadığını belirterek şu bilgileri paylaştı:
“Kartal Yuvası'nın yaklaşık 1.5 milyar TL cirosu var. Bu son 4 aya baktığımızda, Serdal Adalı Başkanımızın yönetiminde satışlarımız %120 artış gösterdi. Bu da taraftarımızın başkanımıza ve yönetime olan güveninin bir göstergesi.”
Yeni Sezon Forması 15 Haziran’da Geliyor Yeni sezon formaları için hazırlıkların tamamlandığını ve lansmanın 13-15 Haziran arası yapılmasının planlandığını belirten Batallı, geçen yıl yaşanan organizasyon eksikliğini de hatırlattı:
“Geçen sene mesela o lansman bile yapılmamıştı. Futbolcuyu uçakta almışlar, uçakta yeni sezon formasını vermişler, uçakta giydirmişler. Yapılan tüm çalışmalar ve masraflar maalesef boşa gitmiş.”
Bu yıl sürecin olması gerektiği gibi yürütüldüğünü ifade eden Batallı, Başkan Serdal Adalı’nın kendilerinden ilk dört ayda teşhis koymalarını istediğini, şimdi ise tedavi sürecine geçtiklerini söyledi.
“Adidas Grubu Satışların Yarısını Oluşturuyor” En çok talep gören ürünlere dair bilgi veren Batallı, Adidas ürünlerinin satışlarda önemli bir paya sahip olduğunu vurguladı:
“Genelde Adidas grubu satışların %50’sini oluşturuyor. Kalan diğer gruplarda ise Kartal Yuvası ürünleri var. Ürün gruplarına baktığımızda, üç aşağı beş yukarı eşit diyebiliriz.”
Kişisel saldırılar yapmayın: Yorumlarınızda diğer kullanıcıları veya kişileri hakaret içeren ifadelerle suçlamayın veya aşağılamayın.
Irkçı, cinsiyetçi veya ayrımcı yorumlar yapmayın: Yorumlarınızda ırk, cinsiyet, etnik köken, din, cinsel yönelim veya herhangi bir ayrımcılık unsuru içeren ifadeler kullanmayın.
Yasa dışı faaliyetleri özendirmeyin: Yorumlarınızda yasa dışı faaliyetleri özendiren veya teşvik eden ifadeler kullanmayın.
Özel bilgileri paylaşmayın: Yorumlarınızda başkalarının özel bilgilerini paylaşmayın, bu bilgiler kullanıcıların adını, telefon numarasını, adresini, e-posta adresini veya diğer özel bilgileri içerebilir.
Spam ve reklam yapmayın: Yorumlarınızda spam veya reklam içeren ifadeler kullanmayın. Yorumlarınızın reklam içermemesine özen gösterin.