Yediği Gol Sonrası Devre Arasında Oyundan Çıktı
Dünya Kupası H Grubu'ndaki kader maçında İspanya ile karşılaşan Uruguay, sahadan 1-0'lık yenilgiyle ayrılarak turnuvaya grup aşamasında veda etti. Mücadelede yediği golle eleştiri oklarının hedefi olan Fernando Muslera, kariyerinin en zorlu gecelerinden birini yaşadı.
Maçın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Uruguay Teknik Direktörü Marcelo Bielsa, deneyimli eldivenin yaşadığı büyük yıkım nedeniyle devre arasında kendisinin oyundan çıkmak istediğini ve bu yüzden kaleyi devrettiğini açıkladı.

Muslera: "Hiç Bu Kadar Acı Çekmemiştim"
Karşılaşmanın bitimiyle birlikte büyük bir üzüntü yaşayan Muslera, turnuva performansına ve gelen tepkilere dair duygusal açıklamalarda bulundu. Deneyimli kaleci, “Hiç bu kadar acı çekmemiştim. Dünya Kupası'nı hiç iyi geçiremedim. Çok üzgünüm. Tüm Uruguay halkından özür diliyorum. Elbette bu özür yeterli değil. Ancak bu sporun doğası da böyle. Kalecilik de böyle. Bazen size çok şey verir, bazen sizden çok şey alır.” ifadelerini kullanarak sorumluluğu üstlendi.
Uruguay Taraftarı İkiye Bölündü
Turnuvadan elenmenin şokunu yaşayan Uruguay halkı ve taraftarları ise sosyal medyada adeta isyan bayrağını açtı. Taraftarların büyük bir bölümü elenme faturasını ve mağlubiyetin baş sorumluluğunu doğrudan Muslera'ya keserken, bazı futbolseverler ise tecrübeli kaleciye sahip çıkarak asıl suçlunun teknik direktör Marcelo Bielsa'nın taktiksel tercihleri olduğunu savundu.