Dünya Kupası'nda kapanış mücadelesi için geri sayım başladı
A Milli Futbol Takımımız, 2026 Dünya Kupası serüvenindeki son sınavına D Grubu'nun üçüncü randevusu kapsamında çıkıyor. Yarın sabah Türkiye saati ile 05.00'te Los Angeles Stadyumu'nun ev sahipliği yapacağı bu zorlu karşılaşma öncesinde ABD Milli Takımı'nın patronu Mauricio Pochettino, medya mensuplarının karşısına geçerek durum değerlendirmesi yaptı.
Arjantinli teknik adamdan Ay-Yıldızlı ekibimize övgü dolu sözler
Milli takımımızla oynayacakları müsabakanın çetin bir mücadeleye sahne olacağını vurgulayan deneyimli çalıştırıcı, şu ifadeleri kullandı: “Bu bir Dünya Kupası maçı. Türk takımı çok iyi bir takım. Elendiler ama yarın maç oynayacağız. Kolay bir maç olacağını düşünmüyoruz. Takımın kalitesini biliyoruz. Benim görevim onların neden elendiğini analiz etmek değil. Takımı inceledim, bana göre daha fazlasını hak ediyorlardı. Bence çok iyi bir takım. Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz”

Turnuvada kayıpsız ilerleme hedefi masada
Sahaya mutlak galibiyet parolasıyla ayak basacaklarının altını çizen çalıştırıcı, gruptan tulum çıkararak çıkmayı hedeflediklerini belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Bazı kararlar vermemiz gerekecek. Farklı bir takım organizasyonlar gerekebilir. Öncelikle bir sonraki aşamaya geçmemiz gerekiyor. Mevcut şartlarda takım için en iyi şekilde rekabet için hazırlık yapacağız. Önce yarınki maçı kazanmayı istiyoruz. Yarınki maça kazanmak için çıkacağız. Mevcut şartlara göre en iyisini karar vereceğiz. Oymaya hazır 11’i sahaya çıkaracağız. Kazanmak için tedbirler alacağız. Bir sonraki aşamaya 3 galibiyetle gitmek istiyoruz”
Veda eden rakibe saygı duruşu niteliğinde sözler
Milli takımımızın turnuva boyunca sergilediği futbola da parantez açan 54 yaşındaki hoca, alınan sonuçların oyunu tam yansıtmadığını dile getirerek açıklamalarını şu sözlerle tamamladı: "Bu beklenen bir sonuç değildi. Performansları da öyle kötü değildi. Sonuçlara sebep olacak kötü performans yoktu. Türkiye, çeşitli sebeplerden dolayı maç kazanamamış olabilir ama çok rekabetçi ve sonuç elde etmek için elinden geleni yapıyor. 3’üncü kere Dünya Kupası'na katılıyor. Türkiye'nin iyi bir milli takımı var. Türkiye'de çok rekabetçi ligler olduğunu da biliyoruz. Yarın onlar ülkeleri, bayrakları ve gururları için oynayacaklar. Oldukça rekabetçi bir oyun olacağını düşünüyoruz. Onlara saygı duyuyoruz"